Search

Bengü - İkinci Hal albümü video klibi ve şarkı sözü

Bengü ikinci hal video klibi

Diğer Bengü video klipleri ve şarkı sözleri



Bengü - İkinci Hal Şarkı Sözü

Bir masalın sonuydu bazen gün
Yada yepyeni bir masaldı
Gerçek canımı acıttı çoğu zaman
Ama en büyük yangın yalandı

Ben yine de ikinci halden
Hiç korkmadan tek cephede savaşıyorum
İnsanım ben de nihayetinde
Kaybım kendim olsa da alışıyorum

Ne kadar büyüsem de birazım çocuk hala
Kışın ortası dünya yüreğim sıcak hala
Taşıyor ruhum hiç korkmadan
Tanımıyor engel sırf bu yüzden

Kapılarım aşka açık hala
Ne kadar büyüsem de birazım çocuk hala
Kışın ortası dünya yüreğim sıcak hala
Taşıyor ruhum hiç korkmadan

Tanımıyor engel sırf bu yüzden
Kapılarım aşka açık hala
Diğer Bengü video klipleri ve şarkı sözleri
Bengu ikinci hal videosu izle dinle
Bengü ikinci hal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...