Search

Demet Akalın bozuyorum yeminimi video klibi ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın bozuyorum yeminimi video klibi izle dinle


Demet Akalın bozuyorum yeminimi şarkı sözü sözleri




Bitti güvenim 
Hakkın olamaz bu aşk senin 
Çabam boşuna 
Bitmedi yalan sözlerin 

Gelmiyor içimden dur demek sana
Gönüllüyüm gidişine ah yolun açık ola 
Gelmiyor içimden kal demek sana 
Bozuyorum yeminimi güle güle aşkım 

Ah gelemedim görmemezlikten sitemleri 
Yediremedim gururuma ihaneti 
Ya seni ya kendimi terk etmeli 

Yeter gelemedim görmemezlikten sitemleri 
Yediremedim gururuma ihaneti 
Ya seni ya kendimi vuracağım çek git
Demet Akalin bozuyorum yeminimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...