Search

Demet Akalın olacak olacak video klibi şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın olacak olacak video klibi izle dinle


Demet Akalın olacak olacak şarkı sözü - sözleri



Sindiremiyorum bu ihaneti içimde bi nefret 
Beklemiyordum bu felaketi yüreğim sabret 
Hazmedemiyorum yok oluşları kaçıyor korkak 
Yok sayamıyorum bu cehaleti yok öyle susmak

Çok vurdum duymaz 
Bu kadar olmaz 
Kendi düşen ağlamaz 

Unutup acımı alıcam öcümü 
Asıl ooo zaman görecek gücümü 
Onun da yerini biri dolduracak 
Kadere inanırım olacak olacak
Demet Akalin olacak olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...