Search

Demet Akalın seven kızın romanı video klibi ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın seven kızın romanı video klibi izle dinle


Demet Akalın seven kızın romanı şarkı sözü sözleri



ben günah işlemedim 
sadece seni sevdim
ben günah işlemedim 
kadere boyun eğdim

hiç sevmedim bukadar sevgilim
ne gecem var ne gündüzüm
şarkılarda matemi var
yarım kalan öykümüzün

gurur aşkı ziyan eder sözümü tutacağım
seni unutacağım
aşk romandı eskiden seven kızın romanı
şimdi veda zamanı
Demet Akalin seven kizin romani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...